Medford/Grants Pass Datsun Meet

User avatar
ArchetypeDatsun
Posts: 155
Joined: Sat Jun 29, 2013 5:31 pm
Cars: 1979 Datsun 810 Wagon
1984 Datsun Maxima Sedan
Datsun 521
Location: Medford, Oregon

Medford/Grants Pass Datsun Meet

Postby ArchetypeDatsun » Wed Jul 10, 2013 10:19 pm

Want to get this going again every at Sonic every Saturday at 6pm Medford or Grants Pass.
User avatar
flatcat19
Posts: 4683
Joined: Thu Jun 27, 2013 11:53 am
Title: AKA Smoke
Cars: Smaller. Better. Slower. Lower.
Location: Where you aren't.

Re: Medford/Grants Pass Datsun Meet

Postby flatcat19 » Thu Jul 11, 2013 8:17 am

Looks like you may need to do some recruiting.
User avatar
ArchetypeDatsun
Posts: 155
Joined: Sat Jun 29, 2013 5:31 pm
Cars: 1979 Datsun 810 Wagon
1984 Datsun Maxima Sedan
Datsun 521
Location: Medford, Oregon

Re: Medford/Grants Pass Datsun Meet

Postby ArchetypeDatsun » Fri Jul 12, 2013 10:24 pm

Yeah we used to have some really good turn outs but its completely dead now we don't have as many datsun people but some are in the hiding!
User avatar
ArchetypeDatsun
Posts: 155
Joined: Sat Jun 29, 2013 5:31 pm
Cars: 1979 Datsun 810 Wagon
1984 Datsun Maxima Sedan
Datsun 521
Location: Medford, Oregon

Re: Medford/Grants Pass Datsun Meet

Postby ArchetypeDatsun » Sun Oct 27, 2013 6:54 pm

Well I hope new members see this lets hope there's a few local ones here, anyway wanna make a meet Monday or Tuesday let me know!
User avatar
peanutbuttercups
Posts: 286
Joined: Mon Jul 29, 2013 5:55 pm
Cars: Rising Sun Orange g00n
2005 ACURA RSX type s
1974 Datsun 620 (the maybe someday build)
1986 Mazda b2000
Location: The real NOR-CAL

Re: Medford/Grants Pass Datsun Meet

Postby peanutbuttercups » Mon Oct 28, 2013 12:51 pm

ArchetypeDatsun wrote:Well I hope new members see this lets hope there's a few local ones here, anyway wanna make a meet Monday or Tuesday let me know!


I would go, I am off on Tuesday, But my cars in the shop getting some welding done, because I have no free time lately.

Btw, I am related to half of Medford I think. My Aunt and Uncle had a Dairy in Talent, Ore. I used to spend a-lot of time up there during the summers.
Blah Blah Blah. :boobs:
User avatar
ArchetypeDatsun
Posts: 155
Joined: Sat Jun 29, 2013 5:31 pm
Cars: 1979 Datsun 810 Wagon
1984 Datsun Maxima Sedan
Datsun 521
Location: Medford, Oregon

Re: Medford/Grants Pass Datsun Meet

Postby ArchetypeDatsun » Tue Nov 05, 2013 7:09 pm

peanutbuttercups wrote:
ArchetypeDatsun wrote:Well I hope new members see this lets hope there's a few local ones here, anyway wanna make a meet Monday or Tuesday let me know!


I would go, I am off on Tuesday, But my cars in the shop getting some welding done, because I have no free time lately.

Btw, I am related to half of Medford I think. My Aunt and Uncle had a Dairy in Talent, Ore. I used to spend a-lot of time up there during the summers.


Damn sorry I didn't reply earlier I been trying to get a meet going since I'm off Mondays and Tuesdays. Maybe we can throw one soon.
User avatar
FiveSeventyZee
Posts: 4
Joined: Tue Aug 20, 2013 9:38 pm

Re: Medford/Grants Pass Datsun Meet

Postby FiveSeventyZee » Mon Sep 01, 2014 9:15 pm

I'm over in Klamath, once I get my Z running I'm all for coming over there for meets! I might be getting a new camera soon too so I'd be interested in shooting some of the Medford/GP cars. I'm on Tumblr and Instagram under the same username if you wanna see my photo style


Edit: just noticed how old this thread is (I'm not around here much lol) but if anyone wants to start anything up again I'm all for it!
User avatar
peanutbuttercups
Posts: 286
Joined: Mon Jul 29, 2013 5:55 pm
Cars: Rising Sun Orange g00n
2005 ACURA RSX type s
1974 Datsun 620 (the maybe someday build)
1986 Mazda b2000
Location: The real NOR-CAL

Re: Medford/Grants Pass Datsun Meet

Postby peanutbuttercups » Tue Sep 02, 2014 6:46 pm

FiveSeventyZee » Mon Sep 01, 2014 10:15 pm wrote:I'm over in Klamath, once I get my Z running I'm all for coming over there for meets! I might be getting a new camera soon too so I'd be interested in shooting some of the Medford/GP cars. I'm on Tumblr and Instagram under the same username if you wanna see my photo style


Edit: just noticed how old this thread is (I'm not around here much lol) but if anyone wants to start anything up again I'm all for it!


You live in a great area to own a Datsun, Hwy 96 ( I'm assuming)?
Lots of curves on that road!
Been there many times, Klamath, Horse Creek, Seiad Valley, Etc.

Not sure if this meet is still happening? I'll go if I ever get my car back. (took to body shop, thinking now chop shop)
Blah Blah Blah. :boobs:
User avatar
FiveSeventyZee
Posts: 4
Joined: Tue Aug 20, 2013 9:38 pm

Re: Medford/Grants Pass Datsun Meet

Postby FiveSeventyZee » Thu Sep 11, 2014 2:34 am

96 is south of me. I'm right off of 97 just over the border into Oregon. We've got a couple good driving roads around here too though. I just have to get my Datsun actually on the road haha.

It seems like if the meet's gonna happen we're gonna have to make it happen.
User avatar
ArchetypeDatsun
Posts: 155
Joined: Sat Jun 29, 2013 5:31 pm
Cars: 1979 Datsun 810 Wagon
1984 Datsun Maxima Sedan
Datsun 521
Location: Medford, Oregon

Re: Medford/Grants Pass Datsun Meet

Postby ArchetypeDatsun » Tue Sep 16, 2014 12:05 pm

Yeah the meets are happening I ended just joining an all car meet because it seems others don't come out unless there's more people. If any of your guys want to make a drive if it isn't in the way of your schedule there's always car meets at Dairy Queen in Medford on Biddle Road the one by Food 4 Less every Tuesday at 7:30pm.

Today is about four of us going so far the rest of the people that show up are mostly honda, Mitsubishi, Scion, Chevy & ford guys oh and a few dodge guys everyone is pretty cool and we just talk about cars or just hangout and shoot the shit.
User avatar
ArchetypeDatsun
Posts: 155
Joined: Sat Jun 29, 2013 5:31 pm
Cars: 1979 Datsun 810 Wagon
1984 Datsun Maxima Sedan
Datsun 521
Location: Medford, Oregon

Re: Medford/Grants Pass Datsun Meet

Postby ArchetypeDatsun » Tue Sep 23, 2014 3:48 pm

Meet tonight at 7:00pm same place.
User avatar
ArchetypeDatsun
Posts: 155
Joined: Sat Jun 29, 2013 5:31 pm
Cars: 1979 Datsun 810 Wagon
1984 Datsun Maxima Sedan
Datsun 521
Location: Medford, Oregon

Re: Medford/Grants Pass Datsun Meet

Postby ArchetypeDatsun » Tue Sep 30, 2014 2:59 pm

Meet tonight going little earlier this time since it gets dark pretty early thinking 6:15pm.
User avatar
ArchetypeDatsun
Posts: 155
Joined: Sat Jun 29, 2013 5:31 pm
Cars: 1979 Datsun 810 Wagon
1984 Datsun Maxima Sedan
Datsun 521
Location: Medford, Oregon

Re: Medford/Grants Pass Datsun Meet

Postby ArchetypeDatsun » Tue Nov 04, 2014 6:05 pm

Heading over to the meet tonight if your local head on over.

Return to “Events”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest